poniedziałek, 28 października 2013

Halloween?

Wczoraj urządziłam Alexowi mini sesyjkę zdjęciową do potrzeb konkursu u Manufaktury MiauHau na facebooku, gdzie można wygrać fajną obróżkę. Mając pod ręką kawałek bandaża i kudłatego psa, powstało coś takiego :

To zdjęcie poszło na konkurs




VS




Którą wersję wolicie? ;p
Upiorna Mumia czy Dumny Dracula?

Zachęcam też do obserwowania mojego bloga.
Jeśli pojawi się jeszcze 7 obserwatorów (aktualnie jest 23) to gwarantuję konkurs (o którym chyba męczę was już od dawna i wychodzi na to, że zależy na nim bardziej mi, niż wam ;p)
Może świąteczny?

Dodatkowo też przeszła mi (znowu) ochota na szkolenie...
Mam prawdziwie słomiany zapał...

Teraz zbieramy kasę (gdyż wreszcie pozbyliśmy się starych szelek! ;D) i będziemy organizować większe zamówienie, a po świętach (jak pieniędzy przybędzie jeszcze więcej ;p) może kupimy klatkę.

Co wy na to, żeby założyć mojemu straszydłu fanpage'a?
Przymierzam się już jakiś czas do tego pomysłu, ale wciąż mam wątpliwości...


To chyba tyle, jak na ten tydzień ;p
Upiornie was pozdrawiamy i życzymy miłego Halloween ;*
(chociaż w Polsce nie obchodzi się publicznie tego święta ;))

4 komentarze:

  1. Piękna mumia. Czuprynę ma nieziemską :) Drakula bardziej elegancki :) Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na mojego bloga ,słodki piesek zaobserwujesz ja się odwdzięczę http://mydogsandija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń